
Fivem CitizenMP.Server
İçindekiler
- Komut Dosyalarını Yüklemerequireartık mevcut değilse, herhangi bir komut dosyası / kitaplık server_script, kaynak bildirimindeki yönerge kullanılarak yüklenmelidir .Örneğin:server_script "my_script.lua" -- load script server_script "my_lib.net.dll" -- load a particular assembly into the .net appdomain server_script "@resource_name/script.lua" -- load a script from another resource Dosyaları çalışma zamanında yüklemek için LOAD_RESOURCE_FILE ( LoadResourceFile("resource_name", "file_name")) kullanabilirsiniz ve örneğin, bu bir Lua dosyasıysa,load(...) Misal:function loadLuaFile(resource, file) return load(LoadResourceFile(resource, file), file)() end Dize Bölmestr:Splitartık mevcut değilse, bunun için uygun Lua işlevlerini kullanmalısınız. Yaygın olarak kopyalanarak yapıştırılan stringsplitişlev için bu şöyle olur:function stringsplit(inputstr, sep) if sep == nil then sep = "%s" end local t={} ; i=1 for str in string.gmatch(inputstr, "([^"..sep.."]+)") do t[i] = str i = i + 1 end return t end Bitsel İşlemlerLua 5.3 kullanımdan kaldırıldı bit32ve CfxLua çalışma zamanı bunu etkinleştirmiyor. Bit düzey işlemleri artık (normal operatörleri kullanarak çalışmak &, |diğer çoğu programlama dillerinde olduğu gibi ...).CLRNeoLua artık kullanımda değil, bu nedenle clrad alanı artık mevcut değil. C # kodunu çalıştırmanız gerekirse, normal .NET çalışma zamanını ve sunucu dışa aktarımlarını kullanın.TempID'lerEğer sırasında varsayarak işlemleri bit düzeyinde herhangi bir spesifik yaptıysak değerinin 0x10000 üzerindeyse, bu sırasında fonksiyonlarını kullanabilmek için artık gerekli olmamalıdır .playerConnectingsourceplayerConnectingFivem Oyun Sunucunuzu kurmadan önce bir fivem oyun sunucusuna sahip olmanız gerektiğini unutmayın. Fivem Oyun Sunucusu paketlerimizi incelemek için tıklayın.
- Dize Bölme
- Bitsel İşlemler
- CLR
- TempID'ler
Komut Dosyalarını Yükleme
require
artık mevcut değilse, herhangi bir komut dosyası / kitaplık server_script
, kaynak bildirimindeki yönerge kullanılarak yüklenmelidir .
Örneğin:
server_script "my_script.lua" -- load script
server_script "my_lib.net.dll" -- load a particular assembly into the .net appdomain
server_script "@resource_name/script.lua" -- load a script from another resource
Dosyaları çalışma zamanında yüklemek için LOAD_RESOURCE_FILE ( LoadResourceFile("resource_name", "file_name")
) kullanabilirsiniz ve örneğin, bu bir Lua dosyasıysa,
load(...)
Misal:
function loadLuaFile(resource, file)
return load(LoadResourceFile(resource, file), file)()
end
Dize Bölme
str:Split
artık mevcut değilse, bunun için uygun Lua işlevlerini kullanmalısınız. Yaygın olarak kopyalanarak yapıştırılan stringsplit
işlev için bu şöyle olur:
function stringsplit(inputstr, sep)
if sep == nil then
sep = "%s"
end
local t={} ; i=1
for str in string.gmatch(inputstr, "([^"..sep.."]+)") do
t[i] = str
i = i + 1
end
return t
end
Bitsel İşlemler
Lua 5.3 kullanımdan kaldırıldı bit32
ve CfxLua çalışma zamanı bunu etkinleştirmiyor. Bit düzey işlemleri artık (normal operatörleri kullanarak çalışmak &
, |
diğer çoğu programlama dillerinde olduğu gibi ...).
CLR
NeoLua artık kullanımda değil, bu nedenle clr
ad alanı artık mevcut değil. C # kodunu çalıştırmanız gerekirse, normal .NET çalışma zamanını ve sunucu dışa aktarımlarını kullanın.
TempID'ler
Eğer sırasında varsayarak işlemleri bit düzeyinde herhangi bir spesifik yaptıysak değerinin 0x10000 üzerindeyse, bu sırasında fonksiyonlarını kullanabilmek için artık gerekli olmamalıdır .playerConnecting
source
playerConnecting
Fivem Oyun Sunucunuzu kurmadan önce bir fivem oyun sunucusuna sahip olmanız gerektiğini unutmayın. Fivem Oyun Sunucusu paketlerimizi incelemek için tıklayın.