
Bilinmeyen GM Kodları
İçindekiler
SERVER GM KOMUTLARI BY ShinsooLord
% ; SAYILAR YAZILICAK; Örn:HORSE_SET_SET 100 50
BLOCK_CHAT <NICK> <SURE> = OYUNCU CHAT BLOCKLAMA (/jy )
BLOCK_CHAT_LiST = SERVER BLOCKCHAT DURUMU
HORSE_STAT_SET <HP %> <DAYANIKLILIK %>
HORSE = AT BILGISI
FORGETME = GECICI GIZLILIK
PK = [0 ; BARIS 1] ; [ 1 ; DUSMAN] ; [ 2 ; SERBEST] ; [ 771 ; KORUMA ]
PK MODLARI YAZILIŞI [ /pk % ]
SETSKILLPOINT % = KAREKTERE % BECERI PUANI VERIR
SET JOB % = KAREKTERIN BECERI KATEGORISINI DEGISTIRIR[0,1,2,]
FISH_SIMUL = SERVERINIZDAKI BALIKCILIK TURU SAYISI
quit = OYUNU KAPATIR
logout = HESABI KAPATIR
slow <nick> = OYUNCU YAVASLATIR
stun <nick> = OYUNCU DONDURUR.
ADVANCE <nick> <level> = OYUNCU SKILLER BOZULMADAN LEVEL DEGISTIRIR
grrandom <grupnumarası> = GRUPU CAGIRIR GRUP NUMARALARI LOCALE/HONGKONG/GROUP.TXT
mm <mobnumarası> = MOB HAKKINDA BILGI
mc <mobnumarası> = CIKAN MOBU TAKIP EDIN by ShinsooLord farkı
ma <mobnumarası> = AGRESIF MOB CIKAR
geteventflag = SERVER EVENT DURUMU
notice_map( /n map) <mesajınız> = BULUNDUGUNUZ HARITAYA DUYURU YOLLAR
user = BULUNDUGUNUZ HARITADAKI USERLERI SIZE TEK TEK GOSTERIR.
unmount = OYUNCU BINEKTEN INER
user_horse_ride = ata biner /,/ iner
user_horse_back = ata yallah
show_arena_list = Serverinizdaki dövüs rinkleri
end_all_duel = Tüm düellolar bitirir.
observer = İzleme moduna geçersiniz kimse sizi görmez tr de kullanılan gm kodudur.(Ben bu kodu çoğu yerde kullanırım...)
pcbang_info = SERVERDAKI BANLI IP LISTESI (çok işime yarıyor
state = KAREKTERLE ILGI BILGILERINIZI VERIR.
RESET_SUBSKILL <NICK> = Karekterın pasif skillerini resetler.
İSTE BUNLARDA DUYGU KODLARI ( slap,french_kiss,clap,dance1,dance2,dance3,dance4,dance5,congratulation,forgive,,angry,attractive,sad,shy,cherup,banter,joy,