
Metin2 ejderha tılsımı questi
İçindekiler
state start begin
when 30180.use begin
if pc.count_item(30180) < 1 then
say_title ( "Ejderha Tanrı Tılsımı " )
say ( "Envanterindeki Ejderha Tanrı Tılsımı kaybolmuş." )
return
end
if pc.get_map_index() == 72 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("Eğer gitmek istediğin yer Sürgün Mağarası'nın")
say("2. katında bulunuyorsa, öncelikle 2. kata")
say("geçmen gerekiyor. Orada tılsımı kullandığın")
say("zaman farklı seçenekler çıkacak.")
say("")
say_reward("Birini seç.")
local s = select("Karanlık Tapınak","Sura İskeletleri","Mağaranın sonu","Vazgeç ")
if s == 1 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("Karanlık Tapınak yakınlarına ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(82900,1286200)
elseif s == 2 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("Birini seç.")
local a = select("Sura İskeleti-1","Sura İskeleti-2","Sura İskeleti-3","Sura İskeleti-4","Vazgeç ")
if a == 1 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("Sura İskeleti-1 yakınlarına ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(20800,1290300)
elseif a == 2 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("Sura İskeleti-2 yakınlarına ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(11800,1334300)
elseif a == 3 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("Sura İskeleti-3 yakınlarına ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(48300,1340700)
elseif a == 4 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("Sura İskeleti-4 yakınlarına ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(42000,1268200)
elseif a == 5 then
return
end
elseif s == 3 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("Mağaranın 1. katının sonuna ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(131900,1343700)
elseif s == 4 then
return
end
elseif pc.get_map_index() == 73 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("Sürgün Mağarası 2. kattasın. Gidebileceğin")
say("yerler aşağıda. Eğer gitmek istediğin yer")
say("1. katta ise önce 1. kata dönmelisin.")
say("")
say_reward("Birini seç.")
local ss = select("Komutanlar","Sura Ruhu","Sura İskeleti-5","Vazgeç ")
if ss == 1 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("Birini seç.")
local aa = select("Komutan","General (1)","General (2)","General (3)","Vazgeç ")
if aa == 1 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("Komutanın yakınlarına ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(195800,1220600)
elseif aa == 2 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("General (1) yakınlarına ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(279600,1260800)
elseif aa == 3 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("General (2) yakınlarına ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(191100,1233400)
elseif aa == 4 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("General (3) yakınlarına ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(229700,1317600)
elseif aa == 5 then
return
end
elseif ss == 2 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("Sura Ruhu yakınlarına ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(180100,1220400)
elseif ss == 3 then
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("")
say("Sura İskeleti-5 yakınlarına ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(251600,1296000)
elseif ss == 4 then
return
end
else
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı ")
say("Bu tılsım ile Sürgün Mağrası girişine gidebilirsin ")
say("Şimdi gitmek istiyormusun?? ")
local secim = select("Evet", "Hayır")
if secim == 2 then return end
say_title("Ejderha Tanrı Tılsımı: ")
say("Sürgün Mağarası girişine ışınlanıyorsun...")
pc.remove_item("30180",1)
wait()
pc.warp(278300,796500)
end
end
end