
Metin2 otomatik duyuru questi
İçindekiler
state start begin
when letter with pc.is_gm() begin
send_letter("Otomatik Duyuru ")
end
when button or info with pc.is_gm() begin
say_title("GM:Otomatik Duyuru Sistemi")
say("")
say("Buyrun secim sizin, "..pc.get_name())
local sec =select("Sistemi Aç ","Sistemi Kapat","Pencereyi Kapat")
if sec== 1 then
clear_server_timer("OD_Timer")
game.set_event_flag("OD_TimerFlag",1)
game.set_event_flag("OD_DuyuruSirasi",1)
server_loop_timer("OD_Timer", 1800) --duyuru süre aralýðý
syschat("[GM]:[OTO DUYURU]: Sistem temizlendi ve acildi!")
elseif sec== 2 then
clear_server_timer("OD_Timer")
game.set_event_flag("OD_TimerFlag",0)
game.set_event_flag("OD_DuyuruSirasi",1)
syschat("[GM]:[OTO DUYURU]: Sistem temizlendi ve kapatildi!")
else
syschat("[GM]:[OTO DUYURU]: Sistem uzerinde herhangi bir degisiklik yapilmadi!")
end
send_letter("Otomatik Duyuru")
end
when OD_Timer.server_timer begin
local OD_List={
"Nesne Market'imizi ziyaret ettiniz mi?", --duyuru buraya yazýlacak
"Güvenliginiz icin sifrenizi kimseyle paylasmayin!", --duyuru buraya yazýlacak
"Discord, facebook ve canli destek platformlarimizdan 7/24 destek alabilirsiniz.", --duyuru buraya yazýlacak
"Bizlere destek sistemimiz üzerinden bildirim yapabilirsiniz." --duyuru buraya yazýlacak
}
local duyuru_sayisi=table.getn(OD_List)
local duyuru_sirasi=game.get_event_flag("OD_DuyuruSirasi")
if duyuru_sirasi==0 then duyuru_sirasi=1 end
if game.get_event_flag("OD_TimerFlag")==0 then return end
notice_all(OD_List[duyuru_sirasi])
if duyuru_sayisi==duyuru_sirasi then
game.set_event_flag("OD_DuyuruSirasi",1)
else
game.set_event_flag("OD_DuyuruSirasi",duyuru_sirasi+1)
end
end
end